söndag 10 december 2017

Magsjuk och autokorrrkt(autokorrekt).

Kände efter lunch i fredags att allt inte stod rätt till i magtrakten.
Hade en magkänsla, skulle man kunna säga.
Kl 15 slutade jag och åkte hem,
Jag skulle åka hem och packa iväg oss till Hållen, men magen ville annorlunda.
Blev sängliggande hela eftermiddagen och kl 20.00 tog jag melatonin och gick och lade mig i hästaömen (gästsängen, skulle det stå. Jäkla autokorrekt!)
Hela natten hade jag ont, kramper. Blev inte ok förrän ett dygn senare, alltså i går kväll.
Det är andra gången den här månaden som jag är magsjuk. Vilket glamoröst arbete man har!!
Men i dag är jag i alla fall uppe och på benen. I dag skall jag till återvinningen, panta och handla mat.
Ikväll skall jag på seans. Återkommer om hur det var!
Här får du bilder på mina fina julkulor från Fublin(eller Dublin, som det också heter).


1 kommentar:

  1. ��uschdå, krya på dig❣️spännande med seans, vi måste ringas så jag får hörs. Själv ska jag på Bröderna Ronnerdahls med kören decibels julkonsert i Brunflo Kyrka. Kram kram❤️

    SvaraRadera