måndag 20 november 2017

Jag har verkligen ingen aning??

Nu sitter vi här i vår lägenhet som är delvis möblerad.
Var och tittade på nya möbler i dag men vi har ingen aning om vad vi vill köpa.
Vilket vardsgsrumsbord skall vi ha?
Det märks att trä är på ingång igen för det finns nästan bara träbord att köpa. Är jag redo för det? Det känns ju så 90-tal....
Skall vi köpa vita köksmöbler? Då blir ju allt vitt här inne.
Skall vi spara ekbordet och bara köpa nya stolar? Men det är ju så stort, vi ville ju ha ett mindre bord.
Skall vi köpa ett vitt, runt bord och ha kvar de gamla gröna stolarna? Blir det snyggt med ett vitt, nytt bord och gamla 1800-tals stolar med hög rygg?
Vilken sänggavel vill vi ha? Skall sängborden stå på golvet eller hänga på väggen?
Hur skall vi inreda gästrummet? Vilken skrivbord skall vi ha? Vilken gästsäng blir bäst?
Gaaah!
Jag blir tokig!
Kan inte någon vänlig själ komma hit och bestämma åt oss?
Var är Ernst när man behöver honom?
Jag har ingen smak, vet inte vad jag vill och vad jag tycker är snyggt.
Vet inte vad som är inne och vad som är ute.
Hjälp!!






1 kommentar: