fredag 1 september 2017

Det bästa med att arbeta,,,

,,,är att fredagskänslan infinner sig igen.
När man har jobbat en hel vecka och vaknar upp på fredagsmorgonen och inser att det snart är fredagsmys.
DEN känslan är svårslagen.
I dag skall vi INTE åka till Hållen som vi annars brukar göra varje fredag. Så i dag vet jag inte riktigt vad som händer.
Kanske en mysig kväll i soffan?
Kanske en aw på stan?
Kanske...
Det har varit en turbulent vecka så man kanske bara orkar dö framför tv:n i dag.
Det blir ju party i morgon så det är kanske bäst att spara sig till dess.
I morgon är det 50-årsfest i Alunda.
Men först en lång och skön fredag. Inget regn i dag och det känns ju skönt. Jag var som en blöt katt i går efter en och en halv timme ute på gården.
Våra nya regnställ har inte kommit änu och våra gamla tar in vatten.
Det var som om jag duschat med kläderna på i går. Tur att jag hittade en gammal tröja i mitt skåp så att jag kunde byta när jag kom in.
Små problem i denna grymma värld.
Kram å trevlig fredag på´re!

Här får du ett fyra år gammalt bildgollage på mig.
Jag var smalare, mörkhårig, långhårig och glad.
Bilden är tagen i mitt gamla sovrum. 
Det kan hända mycket på fyra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar