söndag 4 juni 2017

Tjugonio år❤️

I går skrev jag på Facebook att det var tjugonio år sedan vi hade urnsättning på min mor och detta inföll på hennes femtioårs dag.
Jag och Jonny hade då känt varandra i tio månader och jag var gravid med Knut i ca vecka tio.
Vi hade bestämt oss för att förlova oss och jag tyckte att det skulle vara ett fint att göra det på min mammas femtio års dag. 
Men eftersom det inföll samtidigt som urnsättningen så hoppade vi fram en dag och förlovade oss lördagen den 4 juni istället.
I dag har vi alltså varit förlovade i 29 år!
Herreminjevadforttidengår!
 
Vi var ju så unga!
Jag hade inte ens fyllt 22 år och här sitter jag med bäbis i magen och nyförlovad.
Men det har ju gått bra och i sommar har vi hållit i hop i trettio år.
Trettio år i ur och skur, i med och motgångar, som ler och långhalm.
Ett litet hurra för mig och Jonny är vi värda.
Hurra!
Detta skall vi fira i dag med en lugn kväll här i Hållen och en bra film.
Jag vill äta middag på restaurang, kebab med ris på Skärplinge pizzeria låter väl som en bra idé!?
Puss på dig min egen Jonny!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar