måndag 19 juni 2017

Cellgifter och sommarfester...

I dag åker sonen och får sin första cellgiftskur.
Tre timmar i dag, tre timmar i morgon och sedan sex timmar på onsdag och torsdag.
Vänta i tre och en halv vecka och sedan fyra dagars körning igen.
Detta skall han göra fyra gånger och sedan skall skiten vara borta.
Den SKA vara borta då, säger jag!!!
I dag följer inte jag med till sjukhuset, både Jonny, Ida och Calle är med så då stannade jag hemma. Jag följer med i morgon istället.
Jag behöver planera lite till middommar då vi blir 16 st ute i Hållen.
Jag behöver köpa in plasttallrikar, muggar och bestick så att vi slipper diska och vi kan spara på vattnet där ute.
Det känns lite övermäktigt just nu att vi skall vara så många där ute, men samtidigt är det skönt att köra på som vanligt också. Det är ju bara familj och vänner som kommer. Vi får hjälpas åt med att köra midsommarbussen tillsammans så kommer vi nog fram.
Det behöver inte vara så fancy, huvudsaken är att vi är tillsammans nu.

Ja, just ja! Jag var ju på sommarfest på jobbet i fredags och det var ju trevligt. Skönt att komma bort och få skratta i några timmar.
 
 
 
 
 

Hjälp till med att stödja denna fantastiska förening, då har du gjort sommarens goda gärning.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar