onsdag 3 maj 2017

Hoppsan

Det var längesedan jag skrev upptäckte jag just.
Jag tänker fortfarande på bloggen och jag tänker på 
vad jag vill skriva men det är precis som om jag inte hittar energin att göra det.
Jag tänkte skriva om min Valborg men så upptäckte jag att hag knappt tagit några kort.
Inte ett enda kort på värdinnan och det vackert dukade bordet.
Men här är i allafall ett kort på värden när han håller låda.
 
Jag tog inga kort på mig och Victoria men däremot på Johan och Jonny.
 
På första maj hade vi kanonväder och vi satt länge på Stenskärs altan och blev bjuden på både korv och blått bubbel innan vi åkte hem.
 
I dag var jag till Angelica på STIL och fixade barret.
Nu är jag Nanny Grey(färgen heter så).
Jag är nöjd!
 
 
Nu längtar jag ut till Hållen.
Jonny skall snickra hela helgen och jag skall inte göra något.
Jo, pyssla kanske.
Tänkte försöka mig på att decoupage. Men först måste jag måla lampskärmarna.
Tänkte göra en egen ljusslinga också. Hur den blir får du se i  helgen. Måste nog ge mig ut på en loppisrunda i morgon efter jobbet.
Om jag orkar. Det känns som om jag kan sova hur mycket som helst nu för tiden.
Ja, just ja!
Har ju fixat på ballen också,
Lagt på matta och köpt blommor!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar