fredag 12 maj 2017

God morgon!

Det känns bättre i dag. Ångesten kramar inte mitt bröst så hårt och det går lättare att andas.
Lite mosig känner jag mig dock, antagligen för att jag tog en sömntablett igår.
Jag kände att jag behövde få sova en hel natt utan att vakna hela tiden, men jag vaknade ändå när Jonny kom hem mitt i natten.
Så i dag känner jag mig mosig, antagligen efter tabletten, som sagt.
Hoppas att det går över för i dag är det fredag och jag skall ha AW med jobbarkompisar.
Vi skall äta på RAGUSA tror jag, och då vill jag inte vara trött.
Jag jobbar mellan 8-12 och sedan skall jag åka hem och förbereda lite.
Vi blir nog inte så många men det kommer bli mysigt och trevligt ändå.
Jag mår bättre i dag, som sagt, och det känns skönt.
Det är fredag, solen skiner, gubben är hemma igen, jag skall ha AW, syrran kommer till mig i Hållen i morgon så detta kommer bli en bra helg känner jag.
Trevlig Helg önskar jag dig!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar