torsdag 9 mars 2017

Finn Fem Fel

När jag skriver här på bloggen blir det inte alltid helt korrekt.
Både stavning och meningsbyggnader blir tokiga.
Jag upptäcker det oftast dagen efter jag skrivit mitt inlägg och då kan jag bli lite skamsen över alla fel.
T ex i går, när jag skrev om Internationella kvinnodagen, ser jag en massa fel i texten. 
Men när jag skriver blir jag engagerad och då skriver jag som jag talar.
Dessutom skriver jag oftast på min telefon och den vill autokorrigera en del.
Jag hoppas du som läser skiter i alla fel och fokuserar på innehållet i stället.
Jag är själv en stavningspolis när jag är ute på sociala medier så jag hoppas att du är snällare mot mig.
Du får gärna påpeka fel som du ser, om det är så att du inte förstår vad jag menar, men gör det på ett snällt sätt.

I Tisdags firade jag 10 år som bloggare. Det glömde jag bort då men i dag viftar jag med en liten vimpel åt mig själv.
Hurra hurra hurra!!
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar