tisdag 6 september 2016

På gym

I dag träffade jag Thomas, min fysioterapeut, på gymmet.
Vi körde lite ben och rumpa och sedan kom jag hem helt slut.
Benet svullnade direkt så vi fick avbryta lite tidigare.
Nu har jag träningsvärk i varenda liten muskel i hela högerbenet.
Vaden och låret, känns som om någon kört över dem med en ångvält.
Nu skulle jag behöva åka och handla men jag vet inte om jag fixar det?
Jag går som om jag har blöja på mig.
Jag får nog käka en värktablett tror jag.
Det är skönt att känna att jag har rört på mig, träningsvärk är jag inte rädd för, men det är jobbigt med svullnaden.
Vill ju inte gå tillbaks och svullna upp så där mycketbigen.
På torsdag skall jag träffa honom i gymmet igen.
På't igen ba' .  

Ett stort och ett ännu större ben.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar