tisdag 27 september 2016

Nervös i dag

Jag väntar på att min handläggare från FK skall ringa.

Jag vet inte hur det går att prata med honom? Jag hatar när jag inte vet hur min framtid ser ut. Jag hoppas att han lyssnar på mig och att han kan svara på mina frågor. Sist vi talades vid var det som att tala med en försäljare. Han pratade utifrån ett manus och kunde inte svara på något utanför det.
Jag skall träna i dag och jag hoppas det går bättre än förra veckan när jag var så svullen i knät.
I eftermiddag skall jag köra hem till Calle och Agnes.
Det är alltid läskigt att köra till Stockholm för jag hatar den trafiken. Men nu skall jag bara till Sollentuna så det skall väl gå bra.
Med hjälp av Waze hittar jag nog.
Det skall bli trevligt att se hur sonen bor.
Jag måste köpa en plattång också. Om jag skall kunna få till samma frilla som min frissa gjorde på mig i går, behöver jag en bra plattång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar