lördag 17 september 2016

Ett oskrivet blad

Vaknade kl 06.00 men somnade om och sov till nyss.
Nu sitter jag här och undrar vad som händer i dag då?
Jag har inte planerat någonting och det känns bra.
En kompis frågade om vi skall gå på bio men jag blir osäker på om jag kan sitta i två timmar utan att få sträcka på benen.
Jag måste nog säga nej till det.
Vi kanske kan träffas ändå?
Jag skulle vilja åka köpa en ny Apple tv. Men den är ju så dyr. Nästan 2000kr för fjärde generationen med 64 GB och hdmi.
Pengarna har runnit genom fingrarna den här månaden. Vi har köpt matta, fåtölj, bil, kläder samt kört upp till Östersund Rur och retur.
Jag skulle vilja åka på IKEA också, men det är så stort att gå där och det blir ALLTID dyrare än vad man tänkt sig.
Man hittar alltid så många bra-att-ha-grejer där.
Billigast blir det om jag bara stannar hemma idag, beställer hem mat och dricker upp vinflarran som jag började på i går.
Vi får se vad som händer?
Dagen är, som sagt, ett oskrivet blad.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar