söndag 4 september 2016

Bröllop

I går fick vi den stora äran att bli bjudna på Hanna och Mogges bröllop.
Det var som om vädergudarna visste att de skulle vigas utomhus för när ceremonin började så slutade det regna och vi fick t om lite sol.
Sedan var det uppehåll under hela picknicken och det började regna igen när hela bröllopet var över.
De var så fina de unga tu.
Tror du att jag grät?
Nä just det! Jag bölade så att jag knappt såg något. Så typiskt mig.
Calle spelade gitarr och en tjej sjöng all musik före, under och efter ceremonin.
Klart jag var stolt mamma då.
Tyvärr fick jag ingen bild på bröllopsvärden för han var på två ställen samtidigt hela eftermiddagen.
Men Jonny har du ju sett förr så det gör väl inte så mycket.
Tack för ett vackert och väldigt stämningsfullt bröllop Mogge och Hanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar