tisdag 9 augusti 2016

Till stan

I dag skall vi bege oss in till stan igen. Jag har klipptid his Angelica på STIL frisörer kl 11.45. Som jag har längtat, ser ju inte klok ut i pallet just nu. Det skall bli SÅ skönt att få klippa och färga igen.

Vi har massor av ärenden att uträtta i eftermiddag, det skall köpas en hel del när man skall ordna med fest och så skall jag åka till Lövstalöt och hämta mitt bord och mina stolar som jag köpte på FB i förrgår.

I morgon skall jag vakna hemma i stan och sedan dricka bubbel hela dagen. 
Kl 16 har jag tid på sjukhuset för sex veckors kontroll hos ortopedens fysioterapeut och på kvällen skall jag äta gott ute eller hemma.
Det riktiga firandet får vänta till på lördag.
På torsdag kommer vi tillbaks hit ut på landet och börjar med festförbererdelserna.
Men nu tar vi en dag i taget, en sak i taget.
Först kaffe!'


2 kommentarer:

  1. Om jag förstått rätt så fyller du 50 idag den 10 augusti! Om så vill jag givetvis Gratulera och Hurra för dig innan dagen är slut - Så Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Tack för det. Ja, det är ju så att jag fyllde 50 i går. Tack för gratulationen 😊

      Radera