torsdag 25 augusti 2016

Peppad

Efter gårdagens möte med Fysioreapeuten känner jag mig peppad för första gången på hela sommaren.
Peppad på livet, peppad på att få köra igång verksamheten igen.
Bara tanken på att få börja gå på gym nästa vecka, får mig att slå frivolter inombords.
Jag märker nu hur apatisk och ledsen jag har varit i flera veckor/månader.
I dag vaknade jag med ett skratt i magen.
I dag skall jag försöka mig på en promenad runt i kvarteret.
Det finns ett pokéstop i en park i närheten, tror jag skall gå dit och samla pokébollar i dag. Om det inte regnar förstås. Typiskt att himlen skall vara grå just i dag när mitt sinne har solsken för första gången på väldigt länge.
Fast fördelen med det är att mitt ben inte är lika svullet och då har jag lättare att gå och röra mig.
"Grått ute, grått inne. Sol i sinne"
Hittade på ett eget ordspråk jag i dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar