lördag 6 augusti 2016

Otillräcklig

I dag har jag ingen bra dag.
Jag mår pyton och jag känner mig deppad. Jag vill så mycket men orkar så lite. Det låter som om jag bara ligger här på soffan och tycker synd om mig själv, men så är det inte. Ofta när jag skriver att jag inte mår så bra, känner jag att jag blir missförstådd. Jag gör saker hela tiden, men i min värld är det inte nog. 
I dag tex har jag diskat, städat i köket och städat husvagnen. Hade jag varit bra i mitt knä så hade jag gjort så mycket mer. Det känns som om det är en hel del kvar att fixa till min fest om en vecka och det är antagligen det som stressar mig.
Nu skall jag i alla fall ta minuter innan jag går ner och gör fint i källaren där Calle och Agnes skall bo nästa helg.
Jag kollar på Twilight så länge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar