måndag 15 augusti 2016

Dagen, dagen efter kvällen, kvällen före.

 I går var jag för trött för att blogga, för ont i benet för att kunna tänka.
Vaknade med huvudvärken ifrån helvetet i går, trots att jag tog det lugnt på festen och trots att jag inte var uppe till morgonen.
Men så blir det väl när man har varit näst intill helt nykter i en hel sommar.
Gårdagen gick åt till att sanera gården och uthuset. Idag skall vi ta tag i allt inomhus.
Men nu låter det som om jag klagar och det gör jag absolut INTE!
Roligare kväll får jag verkligen leta efter. Alla var party och alla dansade och sjöng hela natten.
Jag tror att de flesta hade en rolig kväll.
Man kan bara bjuda på lokal, mat och dryck. Resten måste vara upp till var och en om man har roligt eller ej, och jag tror att de flesta hade en toppenkväll faktiskt.
Jag fick så fina presenter och flera underbart fina tal till min ära.
Tack för allt.
Batteriet i min systemkamera är dött så här kommer några bilder som jag snitt på FB av bl.a. Madde och syrran.
Tack för det 😀



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar