torsdag 21 juli 2016

Mammas pojkar 😜

I helgen var Ludwig hÀr hos oss i HÄllen. Han hjÀlpte Jonny att snickra i uthuset och vi fick rÄ om honom lite innan han Äkte tillbaks till stan i söndags.
Knut stannade kvar hos oss nÀr alla andra Äkte hem.
Han stannade till i tisdags dÄ David kom hit och hÀmtade honom.
Samma eftermiddag kom Calle hit med sin Agnes.
Det var första gĂ„ngen vi fick trĂ€ffa henne och vi har haft tvĂ„ hĂ€rligt soliga dygn tillsammans. 
I gÄr cyklade de ner till havet och hjÀlpte mig att plantera rabarber. Sedan rökte vi fisk och rÀkor och spelade " Kamrat".
Jag Àr sÄ glad över att killarna vill komma hit och vara med sina gamla förÀldrar.
Vi har sÄ roligt tillsammans, tycker jag.
I dag Ă„ker Calle och Agnes hem.
Nu trÀffas vi hela familjen, förrÀn min femtioÄrsfest i Augusti.
Men det Àr inte sÄ lÀnge kvar. Jag lÀngtar redan.
I morgon kommer fler vÀnner hit och i dag skall jag Äka till sjukgymnasten.
Livet rullar vidare.
Önskar dig en skön torsdag.

2 kommentarer:

  1. Nu har flera vÀnner kommit�� Och gÀstar er pÄ ert fina lantstÀlle. PÄminner om HÄkansta, hur fint och mysigt som helst��

    SvaraRadera
    Svar
    1. SÄÄÄ roligt att ni Àr hÀr. Hoppas verkligen inte att det Àr sista gÄngen. Kram!

      Radera