fredag 15 juli 2016

Ey gäri

Min nya bästaste låt, heter så,
Jag hörde den på sommarkrysset och blev förälskad.
Förälskad i texten, eftersom det är en raplåt.
Då är det ju oftast texten som betyder mest i låten.
Det är Linda Pira och Molly Zandén som gör låten.

Har du inte hört den så gör det genom att klicka på länken den här länken.

Här kommer texten.

Ey Gäri

Han ropa ey gäri
Ey gäri
Jag sa du talar med kvinna nu
Så ta och kamma dig och uppför dig
Han ropa ey gäri
Ey du kom min gäri
Jag sa du talar med en kvinna nu, jag vettefan vad du har fått för dig

Jag ser hur han kollar
Ey backu shuno kollar
Han ropade kan du komma, spänner sig som anabola
Säger framtiden är våran, jag är inte imponerad
Jag måste ha mera, mer än bara de
Man behöver fan en allierad, någon jag kan dela 50-50 lika
Inge mindre, inge mera
Båda krigar lika mycket, två player vi spelar
Inge illa menat men jag är ingen hemmafru
Jag är den som går och knegar, ny kvinna, ny era

Han ropa ey gäri
Ey gäri
Jag sa du talar med kvinna nu
Så ta och kamma dig och uppför dig
Han ropa ey gäri
Ey du kom min gäri
Jag sa du talar med en kvinna nu, jag vettefan vad du har fått för dig

Ohh
Så sluta stamma, du talar med en kvinna som mig
Lär dig behandla, behandla en kvinna som mig
Du och jag blir aldrig av
Va fan kan du göra för mig
Prova någon annan, någon annan än mig

Han ropa ey gäri
Ey gäri
Jag sa du talar med kvinna nu
Så ta och kamma dig och uppför dig
Han ropa ey gäri
Ey du kom min gäri
Jag sa du talar med en kvinna nu, jag vettefan vad du har fått för dig

Om det låter ching ching
Är det paran i min ficka
Dom är mina ingen annans, jag har krigat
Startade från nada
Jag kan fan inte minnas att du sträckte ut din hand
Men nu du är här när jag ska fira
Ey lugn, ey lugn
Det är Linda Pira papi om de frågar vem är kung
Jag betalar hyra, skickar shunos till sitt rum
Hatare får lida, lägger de i deras mun

Han ropa ey gäri
Ey gäri
Jag sa du talar med kvinna nu
Så ta och kamma dig och uppför dig
Han ropa ey gäri
Ey du kom min gäri
Jag sa du talar med en kvinna nu, jag vettefan vad du har fått för dig

Jag vet inte vem du tror du är
Jag vet inte vem du tror jag är

Titta på dig, titta på mig
Jag tror du kan bättre än sådär

Jag vet inte vem du tror du är
Verkar inte veta vem jag är

Titta på dig, titta på mig

Han ropa ey gäri
Ey gäri
Jag sa du talar med kvinna nu
Så ta och kamma dig och uppför dig
Han ropa ey gäri
Ey du kom min gäri
Jag sa du talar med en kvinna nu, jag vettefan vad du har fått för dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar