måndag 23 maj 2016

Operationsförberedelser

I dag var jag på sjukhuset för att prata om min stundande operation.
Fick träffa sjukgymnast, ortopeden, narkosläkaren och sjuksystern.
Jag känner mig mycket lugnare inför operationen nu. Narkosläkaren var förtroendeingivande och han lovade mig att jag skulle få så pass mycket lugnande medicin att jag "typ" sover under själva operationen. Det lugnade ner mig massor.
Jag har fått tid för röntgen den 16 juni, så innan det blir det nog ingen operation.
Måndagen den 20 juni hoppas jag på nu, annars får jag vänta till August eller September.
De skall ringa i eftermiddag eller i morgon och meddela mig.
Sitter här och väntar med spänning på att telefonen skall ringa.
Jag borde gå ut i solen och värmen men jag är så trött på medicinen att jag bara orkar sitta här i soffan och sticka och kolla på "Livet i Fagerhult".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar