fredag 15 april 2016

Tappat sugen

I nio år har jag bloggat men nu känns det som om orden har tagit slut.
Alla dagar ser lika dana ut. Vaknar, dricker kaffe, ser en film, handlar, cyklar, lagar mat om jag orkar annars ser jag en film till och stickar.
Har stickat massor med mössor vid det här laget men de blir lite knasiga.
För stora, för korta, felstickade.... Jaja, jag får ta ut dem till Hållen och ha som fulmössor när det skall jobbas.
Mitt liv just nu är inget att blogga om. Jag har inget att berätta för dig längre, mina ord är slut, mitt liv är pausat. Jorden snurrar men jag står stilla, helt stilla.
I kväll skall jag träffa mina kollegor och du anar inte vad jag längtar. I morgon kommer Calle hem och jag skall bjuda på god mat och finöl. Så jag gör saker, roliga saker men det ligger en blöt, stinkande disktrasa över mitt liv just nu, och den gör så att hela mitt liv luktar illa. T om de roliga och fina sakerna luktar illa.
Mitt liv stinker, suger och därför känns det inte som att jag vill blogga varje dag längre, för det blir så negativt.
Min energi luktar också pyton just nu. Men det kanske blir bättre så småningom.
Våren är ju här så jag försöker tänka positivt och vara glad. Jag försöker.
I dag är det T ex fredag.
Jippi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar