söndag 17 april 2016

Otur och klantigt

I fredags ramlade jag i en trappa.
Det var mörkt i trapphuset och jag missade det sista trappsteget.
Du vet hur det blir va? Man tror att foten skall nå i golvet men istället faller man handlöst.
Jag landade givetvis på mitt redan onda knä och i går morse vaknade jag med ett knä som var ondare än vanligt.
Eftersom jag skulle på dop så hade jag inte tid att känna efter så jag tog min krycka och hoppade iväg till Gamla Uppsala kyrka.
I går kväll kände jag hur mitt knä svullnade upp och i dag ser mitt knä helt missbildat ut.
Jag kanske måste ringa en läkare? 
Tänkte ta ett kort och visa men mina ben är inte sommarfixade ännu, så de passar sig inte att läggas ut på nätet...hahaha!
Du får ett kort på min morgonfrilla istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar