fredag 19 februari 2016

Vi drar till fjällen...

...fest hela kvällen.
Åh! vad jag längtar, vad VI längtar! Jonny har inte pratat om annat på hela veckan.
Det skall bli så mysigt att få komma upp till Ninas och Tonys stuga i Åkersjön.
Äta gott, dricka gott, skratta, åka skoter, sitta i snön, grilla korv. Ja, inte vet jag vad vi skall hitta på.
Men en sak vet jag och det är att den här helgen kommer gå i rekordfart.
Det är så det brukar vara när man är med människor som man älskar.
Jag längtar till att få se deras fina stuga som de köpte för ca 1 år sedan. Jag längtar till att få andas riktig fjälluft.
Nina träffade jag i Östersund , hemma hos syrran, i slutet av oktober i fjol. Några timmar på en fest tillsammans med en hel bunt med andra människor. Tony kommer jag inte ihåg när vi träffade senast.
Kom de till oss i Hållen i somras? Om inte så var det nyårsafton 2014/2015 sist.
Herregud! Det är ju över ett år sedan!!
Ja, ja, det är så livet är ibland.
Men Nu skall vi träffas i alla fall. Äntligen!
Vi längtar och jag hoppas att de längtar efter oss.
Om 1½ timme sitter vi i bilen på väg upp.
Jämtland here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar