måndag 29 februari 2016

Mot skogen

Jonny kan jobba hemma den här veckan.
När det blev klart bestämde vi oss att dra till Hållen.
Vi åker i eftermiddag för att Jonny sitter och jävlas med Bredbandsbolaget eftersom våra mobila bredband strular.
Han har suttit i en timme nu och alla på support säger olika saker.
Han håller på att bli tokig så jag håller mig avvaktande och ur vägen så länge.
Skall åka och handla lite mat i väntan på att min man skall få rätsida på detta med bredbanden och på att han skall ta tre djupa andetag.
Vi kommer att vara i Hållen hela veckan för att åka hem på söndag och gå på dop.
Jag ser fram emot en solig och lugn vecka på landet i motsats till hur helgen var.
Det är fantastiskt roligt med fest men nu behöver jag och mitt knä vila.

Mannen fick många vackra blommor i lördags. Synd att åka ifrån dem i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar