lördag 2 januari 2016

Det nya året

Året började lite trögt.
Nyårsfesten höll på till småtimmarna så igår när jag vaknade hade jag lite ont i håret, om du förstår vad jag menar?
Men efter några timmar var vi redo att åka tillbaks till Hållen.
Knut följde med och Fredrik kom hit från Gävle.
Vi åt god mat och samtalade till mitt i natten.
Vi konstaterade att det är snart 10 år sedan de båda killarna träffades.

I dag löste vi Melodikrysset och tog en sväng till Fågelsundet.

Nu har de åkt till Gävle och jag och Jonny skall titta på en film.
I morgon åker julen ut helt här hemma.
Nu är jag trött på granen, stakarna och de röda ljusen.
Nu vill jag köpa vita ljus och tulpaner.
Ut med julen och in med våren.
Nu blir det en film innan det är dags att börja med middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar