fredag 11 december 2015

Något att göra!

I dag fick jag t om ställa klockan för att inte missa mammografin kl 08.15.
Efter denna platta upplevelse begav jag mig till jobbet en snabbis för att kola in luciatåget, men det hade redan gått och vårt traditionsenliga luciafika hade chefen rationaliserat bort.
Så jag fick pipa där ifrån utan varken luciatåg eller mumsigt luciafika. SURT!
Upp på Gränby och handla.
Hem och laga köttgryta och packa.
Nu skall jag och sonen åka till Bilomatic och hämta vår nya bil.
Sedan hem och packa ännu mer saker, på bolaget och sedan upp till Hållen.
Det är inte ofta mina dagar är så här fullproppade inte.
Jag brukar  mest sitta på rumpan och kolla när mitt liv tickar förbi.
Skönt att ha något att göra men jobbigt att allt sker samma dag.
Önskar dig en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar