måndag 26 oktober 2015

Veckans måsten


  • Jag MÅSTE ringa till ortopedklininken och fråga vad faan som händer? Finns jag med i någon kö? Kommer det en tid till mig snart?
  • Jag skall fixa klar min och Jonnys kostymer till på lördag, när vi skall klä ut oss hemma hos syrran.
  • Jag skall köpa födelsedagspresent till Knut, som fyller år på måndag. Eftersom vi är i Östersund hela helgen så måste det vara klart innan vi åker på fredag.
  • Jag måste läsa på mer om det här med LCHF för det går inte som jag vill. Trodde jag hade börjat gå ner i vikt men i dag säger vågen att jag är på plus/minus/noll igen. Fuckfuckelifuckfuckfuck!!
Det är viktigt att ha saker att göra när man går hemma så här, annars dör man ju av tristess. Denna veckan är jag ensam också, för första gången sedan augusti, när Ludde flyttade hem.
Ludde började nämligen sitt nya jobb i dag och Jonny pendlar till Kista hela veckan.
Det skall faktiskt bli riktigt skönt att vara helt ensam hemma.
Min familj tror att jag kommer få tråkigt. men jag känner redan att jag njuter.
En ny vecka har precis tagit sin början och det är bara 58 dagar kvar till julafton.
God Morgon!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar