måndag 12 oktober 2015

Måndagsmorgon

Sitter i köket och försöker vakna.
När vi beslöt oss för att stanna här i en natt till visste vi att vi måste ställa klockan på 05.30.
Jag är visserligen morgonpigg men jag måste erkänna att jag inte klivit upp så här tidigt på snart 3 månader.
Det är mysigt här i köket med tända ljus och mörkret utanför.
Man får lite julstämning.
Vi måste vara i stan ca 08.00 för att Jonny skall hinna packa och ha en telefonkonfererens innan taxin hämtar honom till Arlanda 10.20.
Själv skall jag bege mig ut och köpa den sista presenten till yngste sonen, som fyller 21 år i morgon.
Jag vet vad jag vill ha så det kommer nog gå geschwint.
Nu behöver jag lite mer kaffe innan det är dags att packa hem och fara ihop, som min far skulle ha sagt.
God morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar