tisdag 20 oktober 2015

Inga planer

Jag känner inte att jag planera in någonting i mitt liv just nu.
Skall vi bjuda in familjen till Hållen och fira jul?
Jag vet inte om jag kan, för tänk om jag är nyopererad då och sitter som ett paket under granen?
Vad skall vi hitta på när vi fyller femtio år?
Jag vet inte?! Tänk om jag är nyopererad och inte kan åka någonstans eller göra någonting.
Det är otroligt frustrerande att inte veta NÄR saker och ting kommer att ske med mig.
Att det tar lång tid är inte det värsta utan det är just att inte ha en tidsplan som gör mig halvt galen.
Nu skall jag inte snacka mer om mitt knä.

I dag skall jag åka till Uppsala färg och köpa lackfärger till vår spegel.
Nu skall den få lite färg och annat på sig så att vi får något som lever på väggen här hemma.
Jag tycker att allt ser så dött ut, ungefär som på ett hotellrum.
Fint men helt opersonligt, så nu skall vi göra en personlig spegel över soffan.
Hoppas den blir fin, annars får jag väl slänga den och köpa en ny.

Annars vet jag inte vad som händer i dag?
Som vanligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar