onsdag 9 september 2015

Trött som ett as

Sov åtta timmar i natt och vaknade bara en gång.
I dag har jag handlat lite, varit på jobbet och sagt hej och snuvat åt mig lunch av Nagat.
När jag kom hem lagade jag min klänning och sedan åkte jag och Ludde på Skopunkten och köpte nya skor som skall passa till klänningen i morgon.
Nu sitter jag här och är trött.
Dödstrött!
Det känns som om ögonen är fulla med grus och de faller igen hela tiden.
Hur kan jag vara så jäkla trött?
Jag gör ju ingenting på dagarna.
Just därför kanske?
Jag försöker kliva upp i hygglig tid.
Jag försöker ha något på min agenda varje dag så att jag inte växer fast i soffan, men jag är ändå så jäkla trött.
Kan det vara medicinerna?
Men nu har jag ju trappat ner igen, då borde jag ju i så fall vara piggare nu än i förra veckan, men så är inte fallet.
Jag är trött.....å trött.
Jag tror jag lägger mig och vilar en stund.
Om två timmar kommer Jonny hem och då skall vi käka. Tills dess kan jag sova, i alla fall en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar