onsdag 30 september 2015

Terapi

I dag har jag vart duktig.
Cyklat till Slavsta förskola och fått ett papper ifyllt av min chef. Cyklade sedan till Kamoillens förskola och fick samma papper underskrivet av mitt fackliga ombud.
Cyklade sedan och lade samma papper på brevlådan. Nu hoppas jag bara att inte Försäkringskassan motsäger sig min sjukskrivning utan ger mig lite pengar.
Efter lunchen så har jag suttit och lyssnat på P3-dokumentär och målat i min målarbok.
SWOSCH! sa det så hade det gått 90 minuter.
Jag lyssnade på "Fallet Linda Chen". Otroligt intressant och hemskt.
Under tiden hann jag färdigt en av mina många teckningar.
Det tar några timmar att fylla i varje teckning.
Det är skönt att försvinna bort från verkligheten en stund.
Nu skall jag hänga tvätt och göra andra verkliga saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar