söndag 13 september 2015

Söndagskväll

Har cyklat 7 km i dag. Det är det enda nyttiga jag gjort på hela dagen.
Annars har jag bara latat mig.
Kollat på film och gjort en god middag.
Nu har jag tänt lite ljus omkring mig och jag känner mig lite nere.
Det är konstigt att inte gå till arbetet.
Det känns som om mitt liv har tryckt på paus och jag vet inte när jag kan trycka på play igen.
I morgon skall jag cykla igen och jag tänkte baka mandelkubb.
Jag skall börja brodera på min kudde som jag köpte på Myrorna förra veckan.
Jag har inte handarbetat på nästan 20 år så ett stort korsstygnsbroderi blir en bra start för en nybörjare som jag.
Jag måste ta mig an något på dagarna innan jag dör av tristess.
Jag skall också köpa hobbyfärger och måla vår spegel som hänger över soffan.
Vi behöver en färgklick här hemma.
Betongkrokar skall också inhandlas så att jag kan få upp lite tavlor och foton på väggarna här hemma.
Just nu är allt så opersonligt, vem som helst kan bo här för det finns inget som visar att just jag och Jonny bor här.
Tankar som vandrar en söndagskväll som denna.
God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar