tisdag 29 september 2015

Påslakan, bio och havregrynsgröt

Först klev jag upp kl 07.00 och bäddade sängen direkt.
Sedan satt jag vid datorn en stund och åt en bra frukost.
Klockan 10 cyklade jag 8 km och sedan åt jag en omelett till lunch.
Jag kollade på ett avsnitt av Grey´s Anatomy innan jag och Ludde åkte till Fyrishov och köpte påslakan av en tjej på Köp, sälj, skänkes.
Jättefina lakan som kostat 399kr/set på IKEA, gav jag endast 130 kr för två.
Det gillar jag.
Fiiiina lakan va?
Efter detta åkte vi raka vägen till Filmstaden och kollade på The Man From U*N*C*L*E.
Den var rolig och spännande.
Precis lagom tidsfördriv för sådana som oss.
Klicka på bilden så kan du kolla in trailern.
På vägen hem stannade jag och köpte ingredienser till en räksallad, men jag vet inte om jag ids laga någon mat i dag. Tror det får bli havregrynsgröt framåt kvällen.
Nu några fler avsnitt av Grey´s.
Jag är inne på tredje säsongen, sjunde avsnittet nu.
Vilket intressant liv jag lever va?
Nooot!
Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar