söndag 13 september 2015

Kulturnatten

I går kulturade vi alldeles lagom.
Vi var på Broströms café och tittade på Nicks konst och jag åt en underbar Keylimepaj och drack en latte.
Nicks tavla Winter Owl var redan såld så nu har jag beställt en annan av honom.
Han skall göra en tavla speciellt till mig.
Jag är superlycklig för det.

Vi cyklade till Botaniska och gick in på Tropiska växthuset.
Där fanns underbart vackra växter samt en konstutställning.
Vi åt lunch på Hugo W. En skaldjursgryta "to die for". Har ni aldrig varit på Hugo W så är det något som jag starkt rekommenderar. Supermysigt!

Klockan 18.00 fick träffa läkaren och han var supertrevlig och jätteduktig.
Han ryckte och drog i mitt knä så efter det besöket var det färdigcyklat för min del.
Vi tog oss ändå till resecentrum för att kolla på lite Le Parcour. Innan vi landade på Park Inn för lite skön jazz.
Kvällen avslutades med goda vänner på Katalin.
En mysig kulturnatt blev det trots lite regn framåt natten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar