onsdag 5 augusti 2015

I dag är det onsdag...

...och i dag har jag lite att stå i.
Jag skall ringa en del telefonsamtal till både läkare och sjukgymnast.
Jag skall leta mig till Ohlmed och snacka om knästöd.
Jag skall köpa mig ett par sjyssta gympadojjor att ha till både byxor och klänning.
Calle behöver skjuts med all sin pant.
Jag skall träffa Eva-Lena och klockan 16.30 har jag tid hos frissan.
ÄNTLIGEN!
Vädret är grått och tråkigt i dag men det gör inget. Ganska skönt när man har en del att fixa med.

Våra vänner åker till Getaway Rock i dag och det är klart att jag är lite avis, men jag hade aldrig kunnat gå på festival i år med mitt knä så jag är glad att vi inte står här med biljetter.
Jag skulle ju egentligen jobba så det har aldrig varit ett alternativ att åka dit i år.
Det är inte skitmånga bra band som spelar heller men det är själva festivalstämningen som man saknar.

Jaha ja, onsdag alltså och mitt liv fortsätter.
Hoppas att du får en bra dag mitt i veckan.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar