torsdag 16 juli 2015

Försöker allt vad jag kan.

Har snart haft semester i två veckor och då har halva semestern gått.
Vi har chillat här i Hållen, haft svärföräldrar på besök och varit tre dygn hos yngsta sonen i Idre.
Vi har skrattat massor, haft många sovmornar, ätit och druckit gott.
Vi har varit på trevliga utflykter bla till Tobo glasblåseri och till Grövelsjön i vacker fjällnatur.
MEN!!...
... Vädret har verkligen inte varit med oss.
Har knappt haft shorts på hela sommaren.
Det är byxor och tröja som gäller i år.
Jag hade hoppats på att få ligga på varma klippor, åka till Slada och bada.
Sitta ute varma sommarkvällar och bara njuta av natten.
Jag har två veckor kvar och enligt prognoserna ser det inte ut att bli mycket bättre väder framöver.
Jag måste försöka njuta av min semester ändå men det känns jobbigt utan sommarvärme, det gör det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar