tisdag 23 juni 2015

Resfeber

I dag har jag läkartid på Vårdcentralen.
En liten (läs stor) kortisonspruta i knät skall väl göra susen.
Det blir bra till mitt svullna knä, så klarar jag av ett par dagar i Dublin.

I dag är det den 23 juni, det är det datumet som det står i åra vigselringar, så skall man vara petnoga är det väl i dag vi firar silverbröllop, men vi firade så att det räckte i lördags.
En god middag kanske jag kan svänga i hop i dag om jag har tid.

Det är mycket att packa och tänka på inför resan nu.
Jag har sovit som en kratta i natt och jag tror det beror på resfeber mer än värk i knät faktiskt.
Jag vet inte vad jag skall ta ed mig för kläder.
Det blir väl mest bekväma pubkläder antar jag.
Vädret ser inte ut att bli strålande i helgen så jag kommer nog mest att ha på mig jeans och tröjor.
En klänning får hänga med.

Nu måste jag rusa för jag lovade att dyka upp på jobbet en halvtimme tidigare i dag.

Jag längtar tills på torsdag när jag får ta en kall Guinness på en pub i Dublin. med alla mina bästa.
En kall Guinness i Dublin 2012




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar