onsdag 17 juni 2015

Ops! I did it again...

Vaknade inte av alarmet i dag heller.
Det visade sig att just i dag, onsdagar när jag öppnar, så hade jag ingen volym på alarmet.
Lite svårt att vakna då va?
I dag vaknade jag i alla fall kl 05.30, så jag har både hunnit duscha och slänga in en blogg.
Inget kaffe ännu men det tar jag på jobbet, frukost likaså.
Inte den ultimata starten på dagen men betydligt bättre än förra onsdagen när jag cyklade iväg med andan i halsen  och inte blev människa på hela dagen.

I dag skall vi handla allt till midsommar.
Sticker upp på Gränby och börjar handla redan klockan 14.30. Min förhoppning är att även hitta något snyggt att ha på mig.
En tröja, ett linne, shorts, en klänning.... det är tomt i min garderob så det känns helt ok att fylla på tills vi skall åka på semester.

Önskar dig en skön onsdag och tack för att du läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar