måndag 22 juni 2015

Oj oj oj

Det gör ont i varje fiber av min kropp.
Knät är ur funktion och jag vill verkligen inte kliva ur sängen.
Så ont som jag har nu var det längesedan som jag hade.
Tre dagar jobbar jag den här veckan och sedan drar vi till Irland.
Tre dagar borde jag orka, men jag är inte helt säker på att mitt knä tycker detsamma.
I morgon har jag tid hos läkaren och då skall jag få en till kortisonspruta.
Jag hoppas att den hinner börja göra underverk tills vi åker på torsdagsmorgon.
Nu lite gröt och kaffe så att man kommer i normala gängor igen efter en helg av bröd vin och ost.
"Det lägger sig som bomull kring midjan" sade alltid min mamma. Och hon hade så rätt så.
Svårt att hålla vikten när man inte är hemma.
På Irland kommer det väl inte att bli lättare heller.
Bacon, korv och vita bönor till frukost i fyra dagar. Usch!
Solen skiner i dag men ingenting känns lättare för det.
TUNGT! är det rätta ordet för i dag.
Jättetungt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar