torsdag 4 juni 2015

Alltid roar det någon

Min son tycker att jag skall starta en facebookgrupp som jag skall döpa till: "Tjockisar i ansikts t-shirt".
Han garvar alltid läppen av sig när jag har på mig min Ozzy tröja.
Den är ju cool när jag står upp, men så fort jag sätter mig ner så ser han ut som en näslös groda.
Det är ju trevligt att kunna roa sin familj med små enkla medel.
Jag hade tröja på en rockfestival en gång och förstod inte varför folk garvade när de gick förbi mig i baren.
När jag kom hem förstod jag.

 God morgon förresten.
Jag och min mage mår lite bättre i dag.
Vi började med medicin direkt och nu skall jag snart cykla på ICA och handla diverse Acidofilusbakterier.
Lugn och ro i fyra dagar är vad min mage behöver. Ingen stress så kanske jag kan vara tillbaks på jobbet nästa vecka utan att gå som en makaron.
Tänk att magkatarr kunde göra så jävla ont.
Jaha! nu vet jag det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar