tisdag 5 maj 2015

Tandvärk, tvättstugan och SuperMario

I går kväll när jag körde tandtråd så lossnade det en pytteliten bit av min framtand. jag trodde det var tandsten och brydde mig inte så mycket.
I dag har det liksom känts som om jag har något mellan tänderna och nu har jag lite ont.
Eller inte ont men det liksom trycker, precis som om jag har något mellan tänderna, fast det har jag inte. Om du fattar vad jag menar?
Jag har kört tandtråd så jag knappt har något tandkött kvar.
Blir det inte bättre i morgon så måste jag ringa tandläkaren.
Som om inte tandvärk är nog tråkigt så spädde jag på med att ha bokat tvättstugan i kväll.
Calle kom hem på middag och åt stekt fisk medan jag sprang upp och ner i tvättstugan.
Det enda roliga med den här kvällen var att spela Mariocart me Jonny och Calle men jag förlorade såååå......
Det var det om det.
En tisdag är snart till ända och i morgon öppnar jag, slutar tidigt och får fikafrämmande.
Undrar vad jag skall baka?
Ja! Nu vet jag!
Men det säger jag inte ifall min gäst läser detta.
Nu skall jag sova.....om det går för min jäkla tand.
Aj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar