lördag 25 april 2015

Puttinutt


Denna veckan verkar visst bara handla om hur underbar min man är, men jag måste bara få skriva ett par rader till om detta.
Hoppas att du inte kräks.
I går när jag kom hem från jobbet så stod det en vas med tre rosor på bordet tillsammans med en flaska dyyyyyr champange.
Ni som känner Jonny vet att detta inte hör till vanligheterna. Under vårt snart tjugofemåriga äktenskap har kanske detta hänt max fem ggr och då har det varit min födelsedag eller något annat.
Att komma hem en vanlig fredag och hitta detta på bordet har nog aldrig hänt förr.
Jag går fram till blommorna och läser på kortet.
"Du är mitt hjärta!
Tänk på dig själv i första hand.
Jag älskar dig.
Jonny"
Man kan alltså lära gamla hundar att sitta. Det finns hopp för alla.
Nä, jag skojar bara. Jag blev jätteglad förstås och nu bara måste jag få skryta lite om vilken underbar man jag har.
Kram på dig älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar