måndag 6 april 2015

Hemlängtan

I dag åker vi hem till Muppsala.
Nu är glada påsken slut slut slut.
Jonny glömde sin dator i Hållen, så vi måste ta genvägen över stugan på hemvägen.
En timme till i bilen, jippie!
Men annars så känns det väl ok att börja jobba i morgon.
Jag skall ringa händerna den här veckan.
De har drop-in på Samariterhemmet tis-tors så det är bara att åka dit den tid när det passar "bäst" på jobbet.
Alla tider är ju sämst så det är bara att åka ändå.
Solen skiner i Dalarna i dag.
Jag har huvudvärk i dag och ont i nacken.
Den här jäkla förkylningen vill inte riktigt ge med sig.
Men det är väl bara att göra som jag gjort hela påsken, skita i förkylningen och köra på.
Nu längtar jag hem till vår nya soffa.
Nu vill jag bara hem och skruva ihop skiten.
Titta på söndagsfilmen i nya soffan.
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar