fredag 27 mars 2015

Regnig fredag

Vaknar 05.10. Tjugo minuter innan klockan ringer!
Sitter här och funderar på om jag skall ta cykeln eller bilen på jobbet i dag?
Tror det får bli bilen faktiskt. Man hör hur regnet smattrar mot fönsterbläcken och jag måste handla när jag slutar.
Det får bli bil i dag.
Vaknar med lite halsont, hoppas att det inte blir värre. Skall ju ha AW här hemma i kväll och i morgon kommer Madde och Ted hit för att gå på Katalin med oss.
Wolf och 220 volt står på menyn.
Klart man inte vill vara sjuk då!
Fredag igen då. Fort var det gjort, den här veckan alltså.
Nu skall vi bara stöka över den här arbetsdagen också. Många kollegor sjuka och lediga på jobbet. Jag skall jobba ensam hela dagen med en vikarie. Håller tummarna att allt går bra.
Det skall tydligen serveras påsklunch i dag.
Låter gott det.
Alltid gott med mat.

Om en vecka är det påsk. Det har gått så fort att jag inte har fattat att det är påsk nu.
Knut åker till Östersund så vi blir bara fyra kvar att fira påsk här hemma, tråkigt.  Inga gäster får vi ut till Hållen heller. Tråkigt!
Vädret ser inte heller ut att bli lika härligt som förra året. Tråkigt.
Vi får väl en mysig påsk ändå antar jag...
Får köpa ett sällskapsspel med mig dit upp så att vi får något att göra.
Ett nytt TP kanske?

Oj! Här sitter jag och snackar. Måste dra på jobbet nu.
BYE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar