onsdag 25 mars 2015

En kort och en lång dag.

I dag slutade jag klockan 14.30.
Skönt att gå hem tidigt. Kom hem och tog en kopp kaffe. Surfade lite, sov en kvart för att sedan åka tillbaks till jobbet och jobba i 2½ timme.
Kom hem straxt före åtta och nu är hela kvällen slut.
En kort och lång dag på samma gång.
Värdelöst att ha kvällsmöte på sin tidiga dag.

Men annars är väl allt som vanligt. En vanlig onsdag i mitt helt vanliga liv.

I går fick Jonny och Ludde upp krönlisterna i köket, det blev bra.
I kväll orkar vi inte jobba. I morgon fortsätter arbetet med listerna.
Börjar bli less på att renovera men ännu får vi inte ge upp, ännu är det mycket kvar att göra.

Blir ingen viktväktare den här veckan. Lika bra det. Tror inte att jag gått ner någon den här veckan ändå. Har varit svårt med alla mackorna på jobbet den här veckan.
Jobbig vecka med andra ord.

Jag är nog bara lite trött, därav mitt tråkiga blogginlägg.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar