lördag 7 mars 2015

Äntligen

Jag har verkligen längtat hit upp.
Hållen stod som vi lämnade det för några veckor sedan.
Inga möss i fällan var det heller. Skönt! Det kan ju stinka om det ligger döda möss i skåpen i flera veckor.
I dag sov jag inte så länge som jag hade önskat. Vaknade med huvudvärk och den sitter fortfarande envist kvar. Ibuprofen hjälper inte så nu drar jag till ICA och köper Treo, det enda hjälpmedlet mot riktig huvudvärk.
Snart kommer Knut, Nils och Marielle hit. Vi tänkte grilla ute på vår nya grillkorg men det blåser halv storm från havet så vi får se om det går.
Annars får vi steka korven inne och ta en promenad i blåsten.
Jag hade hoppats på sol i dag men den kommer väl i morgon när vi skall åka hem.
"Ja e int' bitter"
Började lösa Melodikrysset men hade inte ro att sitta stilla i köket.
Nu drar jag och köper huvudvärkstabletter så att man blir som en människa igen.

Det finns lite snö kvar här uppe i "Norrland"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar