torsdag 15 januari 2015

Tandläkaren

I dag skall jag "äntligen" gå till tandläkaren.
Den 13 augusti bestämdes det att jag skull dra ut den där tanden som bara är hälften av sitt forna jag och som roten snart är död på.
Skulle gå i oktober men den tiden sköt tandläkaren själv på.
Fick nästa tid i november men då blev jag sjuk på jobbet och fick gå hem.
I dag är det tredje gången gillt.
Jag är nervös både för smärtan och kostnaden.
Flera tusen till Folktandvården är inget som jag vill ut med nu när vi har så mycket med flytt, renovering och allt.
Men det är bara att se glad ut och gå dit.
Tandläkaren är förvånad över att jag inte har haft tandvärk så det är väl bäst att tandfaan ryker innan jag får ont.
Men det är INTE roligt att gå dit.
Usch!

Dags att köpa nya tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar