söndag 25 januari 2015

Ledbruten

Efter nio timmar i källaren i går så känns det i kroppen i dag.
Nu är vi på väg till Hållen för att lasta ur ett helt släp med grejer där också.
Jag vet inte hur det skall gå till men vi har ju inget val.
Min kropp säger åt mig att inte lyfta en enda kartong till men det kan jag inte lyssna på.
Vi hade ett redigt party på Pitcher´s i går också så mitt huvud dunkar och far i dag. Lika bra det när resten av kroppen mår som den mår.
Det är väl bäst att åka snart så att vi kommer upp medan det fortfarande är ljust ute.
Helst hade jag velat stanna här i soffan med benen under mig i dag och kollat på en bra film men det där med lat söndag får nog vänta några veckor har jag en känsla av.
Ingen rast och ingen ro.
Men du får missförstå mig rätt när jag klagar för det är klart att det är ett kärt besvär att kunna köpa en lägenhet och renovera den, att ha ett hus på landet att kunna åka med grejer till.
Det är bara latmasken i mig som klagar, egentligen är jag ju världens lyckligaste just nu.
Men det hoppas jag att alla kan läsa mellan raderna när jag beklagar mig.
Jag önskar alla en skön söndag. KRAM!!

Här kommer lite bilder från igår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar