torsdag 4 december 2014

Tänk att det redan är torsdag va!

Helt otroligt vad tiden går fort!
Veckorna bara rusar förbi.
Undrar om jag tycker lika om några veckor, när vi är mitt uppe i flytt och renovering.
Usch!
I går var det precis tre veckor kvar till julafton och jag fick ihop några julklappar till.
Kul!
Nu är det inte allt kvar. Bara några julklappar och mammas kalaskakor, sedan får det bli jul.
Min vikt har gått lite upp den senaste veckan, men nu är jag tillbaks igen.
Har ju drygt två veckor på mig att gå ner till under 85 kilo.
I går provade jag jeans på Lindex i VANLIG storlek. Inga tjockisbyxor.
Jag kunde ha waist 34 men köpte inga.
Jag vetvinte varför jag inte handlar. Det är precis som om jag inte tror på vad jag ser.
Som om brallorna kommer bli för små när jag kommer hem. 
Litar jag inte på mig själv att jag skall kunna hålla min vikt?
Alla kläder jag har här hemma hänger som hösäckar och ändå kan jag inte köpa nytt??
Nu är det frukost och sedan jobb, DET är i alla fall något som är helt säkert.
God Morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar