söndag 16 november 2014

Goder morgon både herre och fru.

Jag sa i går att jag skulle kliva upp klockan sju i dag, men klockan hann nästan bli åtta innan jag slängde mina lurviga över sängkanten.
Det är så tyst och mörkt här ute, så det finns inget som stör min skönhetssömn.
Morgonen är tyst och lugn.
Det ser ut att bli en grå dag i dag med.
Det är någon slags utförsäljning i Karlholm i dag som vi snackade om att åka på, men jag tror jag ångrar mig.
Det är mysigare att loda på här ute.
Vi åker inte hem förrän i morgon bitti så vi har hela söndagen på oss att göra ingenting.
Jag skall koka soppa i dag. Soppa är bra och mättande mat. Bra att äta när man vill hålla ner kaloriintaget,
Nu skall jag läsa lite Isfolket.
God morgon!
Dricka kaffe ur stor mugg är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar