måndag 3 november 2014

Det gick ju bra det där...

Har precis kommit hem från läkaren.
Han var jättetrevlig och visste precis var och hur jag har ont.
Den nya smärtan som kommit på baksidan av knät är helt normal och kommer av överansträngning och flera år av artros. Man kan även få en svullnad bak i knät men det hade jag inte fått...ännu.
Fick en kortisonspruta och en veckas sjukskrivning till.
Precis vad jag ville.
Nu är jag lite öm i knät och jag skall inte utsätta det för fysisk aktivitet på ett par dagar så jag hoppas det blir lugnt på jobbet då.
Mina mediciner kunde han inte göra något åt. Det är som det är. Jag får äta dem i nödfall när inget annat funkar och sluta när magen säger ifrån.
Nu skall jag vila lite i soffan innan det är dags att åka tillbaks till brottsplatsen för ett avdelningsmöte.
Jag har dundrande huvudvärk så jag hoppas att den går över till ikväll. Jag har antagligen spänt mig hela dagen inför det här läkarbesöket och nu kommer huvudvärken när allt är klart.
Jaha....
...det gick ju bra det här. Undrar varför jag var så nervös då?
Pice of cake ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar